Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Terugkoppeling Algemene Ledenvergadering 24-11-2016

25 november 2016 16:15

In de Algemene leden vergadering zijn diverse onderwerpen de revue gepasseerd. Belangrijke mededelingen die zijn gedaan: het boekjaar 2015-2016 is met een positief saldo afgesloten, de begroting voor het huidige seizoen is sluitend en het bestuur heeft enkele opdrachten gegeven die de nodige investeringen vragen.

Voorzitter Frans te Pas opende de vergadering en gaf tijdens het punt mededelingen aan dat we komende Nieuwjaarsinstuif een record aantal huldigingen hebben. Er zijn 4 jubilarissen voor een 25 jarig lidmaatschap, 7 voor 40 jarig lidmaatschap, 2 voor een 50 jarig lidmaatschap en zelfs 2 leden (Gert Janssen en Jos Aalders) die we mogen eren met hun 60 jarig lidmaatschap. De jubilarissen ontvangen een persoonlijke uitnodiging voor deze huldiging.

De agendapunten Algemeen Jaarverslag 2015-2016, Financieel Jaarverslag 2015-2016 en Begroting 2016-2017 werden in een redelijk vlot tempo behandeld, mede door de duidelijke toelichtingen van de secretaris en penningmeester. De vragen die door de leden werden gesteld konden naar tevredenheid worden beantwoord.

Na de bestuursverkiezing (zie bericht) werden nog enkele bestuurlijke onderwerpen belicht. De volgende zaken kwamen aan de orde:

• Door de positieve financiële positie zal er geen verhoging worden doorgevoerd op de contributie en prijs van bier.
  • Er zijn voldoende financiële middelen binnengehaald via de sponsorloopactie en veiling om de toilettengroep bij de kantine te vernieuwen. Vóór de kerst wordt begonnen met de renovatie van de dames-wc, waarbij de eerste sloophamer-tik zal worden uitgedeeld door Henk Meijer (hoogste bod op dit veilingitem). In de eerste maanden van 2017 worden de wc’s van de heren vervangen.
  • Het bestuur heeft onlangs een onderhoudscontract afgesloten voor de veldverlichting. Dit houdt onder meer in dat de veldverlichting op het hoofdveld alsmede op het trainingsveld dit seizoen zullen worden vervangen door nieuwe lampen met een betere lichtopbrengst.
  • De afspraken met betrekking tot het afsluiten van kleedkamers worden niet goed nageleefd. Het bestuur vindt dat door dit onachtzame optreden, het risico vergroot dat persoonlijke eigendommen worden ontvreemd. Dit gedrag moet worden bijgesteld: spreek elkaar aan op de gemaakte afspraken over afsluiten kleedkamers en maak gebruik van de lockerkastjes in het wedstrijdsecretariaat.
  • Tijdens verenigingsactiviteiten zullen voortaan leden/vrijwilligers van 16 jaar en ouder worden uitgenodigd. Gelet op de restricties die gelden met betrekking tot alcoholgebruik, leidt dit er toe dat bij die evenementen met polsbandjes zal worden gewerkt.

Na deze punten volgde de rondvraag, waar enkele leden gebruik van maakten. Onder dankzegging naar de aanwezige leden, sloot Frans te Pas, de vergadering rond de klok van 22.00 uur.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!