Cookie beleid v.v. Ulftse Boys

De website van v.v. Ulftse Boys is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Uitnodiging voor het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering.

11 november 2017 13:45


Donderdag 23 november 2017 in de kantine Ulftse Boys, de inloop is vanaf 20.30 uur.
De vergadering begint om 21.00 uur.

Toegang en stemrecht hebben alle leden van Ulftse Boys die op 1 juli 2017 16 jaar of ouder zijn.
 
Agenda
 
1. Opening.
 
2. Mededelingen en ingekomen stukken
o.a. Bekendmaking jubilarissen  

3. Behandeling en vaststelling notulen Algemene ledenvergadering d.d. 24 november 2016
De notulen zijn vanaf donderdag 16 november 2017 in te zien via de website www.ulftseboys.nl en zullen per mail worden toegezonden aan de stemgerechtigde leden. 

Concept notulen ALV 2015-2016 d.d. 24 november 2016
 
4. Behandeling Algemeen jaarverslag seizoen 2016/2017:
Het jaarverslag is vanaf donderdag 16 november 2017 te lezen via de website www.ulftseboys.nl en zullen per mail worden toegezonden aan de stemgerechtigde leden. 

Algemeen jaarverslag 2016-2017
 
5. Financieel jaarverslag seizoen 2016/2017
a. Toelichting van de penningmeester
b. Verslag kascommissie: (Walter Heuberg; Martijn Egberts, reserve lid Andre Huls)
met een advies aan de ALV tot het al dan niet verlenen van decharge aan het bestuur.  
c. Besluit van ALV tot al dan niet verlenen van decharge aan het bestuur
d. Benoeming nieuwe kascommissie:     
aftredend is Walter Heuberg, toetredend is Andre Huls, benoeming reserve lid uit leden ALV
 
6. Begroting seizoen 2016/2017
 
7. Bestuursverkiezing
Volgens het rooster van aftreding is 1 bestuurslid aftredend. Dat is bestuurslid/voorzitter Frans te Pas. Frans te Pas stelt zich weer verkiesbaar. Zijn kandidaatstelling wordt gesteund door het bestuur. Omdat Frans te Pas de functie van voorzitter vervult, is – gelet op de artikelen in onze statuten - zijn kandidatuur gekoppeld aan een herbenoeming in de functie van voorzitter. Zie hiervoor de toelichting op de andere bladzijde.
 
Er zijn een bestuurszetels vacant.
Voor de invulling van deze bestuurszetel draagt het bestuur Renée Horstik-Lavaleye voor. 

 
Naam bestuurslid Functie/taak
Frans te Pas voorzitter Gekozen door ALV nav voordracht bestuur tijdens ALV op 27 november 2014. Aftredend in 2017. Stelt zich wederom verkiesbaar
Bestuurslid Vacant Voordracht vanuit bestuur: Reneé Horstik-Lavaleye. Verkiesbaar

 Overige stemgerechtigde leden kunnen zich ook verkiesbaar stellen als bestuurslid. Zonder voordracht van het bestuur dient een kandidaat zijn kandidaatstelling 1 uur voor aanvang van de vergadering bij de secretaris op papier in te dienen en moet deze – volgens de statuten - zijn voorzien van 3 handtekeningen van stemgerechtigde leden. 
 
8. Toelichting actuele onderwerpen vanuit bestuur 
 
9. Rondvraag
 
10. Sluiting 
 
                                              
Voor vragen en afmeldingen:
neem contact op met Linda Migchelbrink (06-23620568) of via [email protected]

In de statuten staat het volgende vermeld ten aanzien van het benoemen van leden van het dagelijks bestuur:
 
artikel 12:  lid 1. Het bestuur bestaat uit ten minste drie meerderjarige personen, te weten een voorzitter, een secretaris en een penningmeester die door de algemene vergadering uit de leden IN FUNCTIE worden gekozen. Het aantal bestuursleden wordt vastgesteld door de algemene vergadering.  lid 2. …… lid 3. In zijn eerste bestuursvergadering na een verkiezing stelt het nieuw verkozen bestuur in onderling overleg voor elk bestuurslid diens taak vast.
 
Dit artikel moet zo worden gelezen:  Het aantal bestuursleden waaruit het bestuur bestaat, wordt vastgesteld door de Algemene Vergadering. De leden die het dagelijks bestuur vormen (Voorzitter, Penningmeester en Secretaris) worden door de Algemene Vergadering in functie gekozen. De overige functies in het bestuur worden in onderling overleg (binnen een bestuursvergadering) verdeeld. 
 
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!