Inter Primeur, eigendom van Gerard Koster en Gerwin Sessink, staat al bijna 20 jaar garant voor innovatie en verfrissende ideeën binnen de interieurbranche en voorziet alle zeven damesteams binnen twee jaar van compleet nieuwe spelerstenues. Vijf teams vanaf dit seizoen en twee teams volgend seizoen. Hiermee worden de overeenkomsten met huidige sponsoren van twee damesteams gerespecteerd.
Daarnaast zullen alle zeven damesteams zich vanaf dit seizoen presenteren in nieuwe presentatiepakken.
Gerard Koster zegt hierover: “We hebben bewust gekozen voor de dames. Meestal gaat alle aandacht naar het herenvoetbal. Het damesvoetbal zit duidelijk in de lift - zowel landelijk als bij voetbalvereniging Ulftse Boys - en de manier waarop Ulftse Boys daarmee omgaat, juichen we toe”.
Interprimeur sponsort niet alleen het hoogst geklasseerde team maar alle damesteams. Gerwin Sessink vult aan: “Alle dames horen bij de vereniging en niet alleen de topteams. Daarom kleden we alle dames ook aan met presentatiepakken. We willen een complete verfrissende uitstraling hebben. Niet alleen tijdens de wedstrijd in de spelerstenues maar ook daarvoor en erna in de presentatiepakken. Vanaf het moment dat ze van huis gaan tot het moment dat ze weer thuis komen moet zichtbaar zijn wie de Ulftse Boys dames en hun sponsor Inter Primeur zijn”.
Tevens heeft Ulftse Boys een goede zakelijke deal af kunnen sluiten voor alle reclame die zij als tegenprestatie voor Inter Primeur uiten. Naast verschillende reclame-uitingen op sportcomplex ’t Oerseveld is één van de velden benoemd als het Inter Primeur veld. Ulftse Boys hoopt dat de samenwerking net zo innovatief, verfrissend, multifunctioneel en modern zijn als de speerpunten van Inter Primeur.